Kókusz konyha: Sokmagvas kenyér

Ilyen hidegben élvezettel gyújtjuk be a sütőt és készítjük el akár saját, egészséges kenyérkénket.

 

Hozzávalók:

7 dkg szezámmagliszt 7 dkg tökmagliszt 3 dkg lenmagliszt 3 dkg napraforgóbél liszt 4 dkg szezámmag 1 tk. szolomagpor 1 tk. kendermagpor 1/2 csomag sütopor, 1 tk. Himalaya só 1 gerezd zúzott fokhagyma Friss zöldfuszerek- elhagyható 2 db tojás, 1,5 dl hideg víz 4 ek. kókuszolaj

Elkészítés:

A száraz hozzávalókat alaposan összedolgozzuk, majd hozzáadjuk a felvert tojásokat és a hideg vizet. Ízesítjük sóval, zúzott fokhagymával és a felaprított zöldfűszerekkel. A kókuszolajat felolvasztjuk és lassan, kis adagonként folyamatos keverés mellett a masszához csorgatjuk, majd alaposan összekeverjük. Bélelj ki egy téglalap alakú sütőformát sütőpapírral (vagy használj szilikonos sütőformát), simítsd bele a tésztát és takard le alufóliával. Ezután előmelegített, 180 fokos sütőben süsd 25-30 percig, mikor már nem lötyög a tészta, vedd le az alufóliát és süsd még 10 percig, amíg kemény nem lesz a teteje. Kihűlve szeleteld.

Tipp: A kész kenyeret tárold hűtőszekrényben vagy légmentesen záródó edényben, így 4-5 napig is eláll.

Jó étvágyat! :)

Natur Cookta bevásárlólista:

Lenmagliszt Szezámmagliszt Tökmagliszt Napraforgóbél liszt Rózsaszín Himalaya só Kókuszolaj

Forrás:

http://coconutoilcosmetics.com

http://kokuszgasztronauta.blog.hu

Kommentek