Ezeket a dolgokat pakold be, mielőtt elindulsz nyaralni!

A nyaralás és az fesztiválozás már a bepakolásnál elkezdődik. Több szekrénnyi ruhát, több doboz cipőt és egyéb elmaradhatatlan kellékeket besűríteni egy bőröndbe szinte lehetetlen feladat. Azért mi nők mindig megoldjuk valahogy. A lista készítése elengedhetetlen! A legalapabb dolgokat is írjuk csak rá szépen. Zsebkendő, fogkefe, tusfürdő, törölköző... Amit kifelejtünk itt, az jó eséllyel a bőröndbe se fog belekerülni.

A szállodás pihenés kicsit könnyebb eset, oda kevesebb spéci cucc szükségeltetik, de egy sátras mutatvány már komoly szervezést igényel. Olyan dolgokat gyűjtöttem össze nektek, amik megkönnyíthetik például a fesztivállétet, de néha hajlamosak vagyunk kifelejteni őket. A lista egy része persze a szállással rendelkezőkre is vonatkozik. Olvassátok át, és írjátok hozzá a tiétekhez az eddig lefelejtett elemeket.

Pumpa

A sátrat senki sem felejti el, ha ezt választja lakhelyéül a hétvégére. Valószínűleg a matrac is bekerül, de a felfújásnál azonnal jön a homlokcsapás. Ezt most mivel? Ha beszerzünk egy pumpát, még ismerkedni is tudunk, hiszen bőven lesznek balga férfiak, akik nem voltak olyan körültekintőek, mint mi.

Gumicsizma, esőkabát

Ha valamelyiket otthon felejtjük, holt biztos, hogy esni fog. Valószínűleg akkor is, ha magunkkal visszük, de ebben az estben nyugodtan gázolhatunk a pocsolyákban.

Több réteg ruha

Top, póló, pulcsi, kabát. Kényelmes és csinos is kerüljön a bőröndbe. Sose lehet tudni, hogy hajnalban mire lesz szükség. Reggel ötkor még vacogunk (főleg egy sátorban), kilenckor már melegünk van.

Napszemüveg, sál, kalap

Persze, tudom, ez alap, de lássuk be, mindegyik szükséges és nélkülözhetetlen.

Fürdőköpeny, gumipapucs

A zuhanyzóban általában áll a víz, így nem tanácsos ott öltözködni. Az egy szál törölközős mutatványnak, örülnek a fiúk, de lehet, hogy nem pont így szeretnénk feltűnést kelteni. A köpeny a legjobb megoldás a mosdó és a sátor közötti távra.

A papucs meg szerintem nem szorul túl sok magyarázatra. Ha nem egyedül használod a zuhanyzót, inkább ne kockáztasd a mezítláb fürdés.

Fürdőruha, bikini

Soha nem tudhatod, hogy hol lesz lehetőséged egyet csobbanni. Egy eldugott kis tó, egy ismerős medencéje. Nyáron jó ha van nálunk fürdőruha, és túl sok helyet sem foglal.

Elemlámpa

Ha nem egy villanyoszlop alatt rendezkedünk be, hajnali egykor nehezen találjuk meg a kiskabátot nélküle a sátorban.

Az ismeretlen terepen közlekedésnél, a mobil WC használatánál, vagy a hajnali hazasétálásnál is jól jöhet.

Füldugó, szemmaszk

A buli nem áll meg olyankor, amikor mi elfáradunk. Ha tudunk aludni hangzavarban és fényben is, szerencsés szervezetünk van, ha nem, akkor mentsük meg a másnapot ezekkel az okos kis trükkökkel.

Ha a szállodai szoba ablakán nincs sötétítőfüggöny, vagy a szomszédban gyerekek laknak, akkor is hálásak leszünk magunknak ezért a plusz felszerelésért.

Kézfertőtlenítő, nedves törlőkendő

A legtöbb nő amúgy is tart ilyeneket a táskájában, de egy fesztiválon e nélkül nincs harmónia.

Ragtapasz, varrókészlet, fejfájás csillapító

Készüljünk fel a különféle komplikációkra. Elszakad a melltartópánt, megvizsgáljuk a földet egy kacifántos tánclépés után, reggelig tartó dorbézolás után nehezen ébredünk. Az elsősegély csomag a barátunk.

Körömlakklemosó, arclemosó, sminklemosó, fülpiszkáló, vattakorong

Sminkben aludni bűn! Még fesztiválon is! A komfortérzetünk növelése érdekében, ne adjuk fel napi rutinunkat. Tonizáljunk, lakkozzunk, akárcsak otthon.

Naptej, szúnyogriasztó

A nap és a bogarak viszonylag kevés problémát okoznak a nyolcadik kerület szívében, de vidéki kiruccanások alkalmával, védekezés nélkül hamar felkeltik a figyelmünket.

Talán ezek a kevésbé egyértelmű, ugyanakkor szuperhasznos dolgok. Persze a kempingszéktől a kedvenc párnán át, még millió olyan apróság van, ami fokozhatja az élményt, de ezek közül a legtöbb már szerintem egyéni ízlés dolga.

Miért érzem úgy, hogy valamit kifelejtettem?