Fedezzük fel szállodánkat!

Járt már úgy Ön is, hogy az utolsó napon ébredt rá, hogy rengeteg programlehetőséget kihagyott a szállodai pihenése során? Tippjeink segítségével idejében felfedezheti, mi minden várhat Önre egy szálloda falai közt!

 

Már közeleg a hazaindulás órája, a ruhák a bőröndben lapulnak, és mi teszünk még egy kört, hogy búcsút vegyünk pihenésünk kényelmes helyszínétől, a szállodától. Ekkor tűnik csak fel a faliújságra kitett program, a különleges mozgásórával, amit mindig is ki szerettünk volna próbálni, a rendszeres szauna felöntésekről, amelyekről persze lemaradtunk vagy a kerékpár kölcsönzési lehetőséget hirdető tábla a recepciónál. Ami még ennél is bosszantóbb, az ingyenesen használható panorámás fitnesztermet is csak most vesszük észre, a tegnapelőttre meghirdetett exkluzív borvacsorával egyetemben. A segway bérlési lehetőségről már nem is beszélve! Mi mindent lehetett volna csinálni, amíg mi a medence partján heverésztünk napokon keresztül! Persze, az is jólesett, de legközelebb nem ártana érkezéskor felmérni a lehetőségeket. A szálloda ugyanis nemcsak szállás, hanem minden érzékszervünkre ható élmények színhelye!

1. Hallgassuk figyelmesen a recepcióst! Már a szállodai becsekkolásánál sok hasznos információt elmond a recepciós, amire talán fáradtság talán a hosszas utazás okán csak félig-meddig tudunk odafigyelni. Érdemes már ekkor elkérni a rendelkezésre álló nyomtatott információkat/szóróanyagokat, amelyeket figyelmesen át tudunk böngészni, miután elfoglaltuk a szobát és szusszantunk egyet.

2. Böngésszük át a szobai bekészítéseket! A legtöbb szállodában a szobába is bekészítenek sok hasznos információt, szállodai hírlevelet, amely a másnapi időjárásról/programlehetőségekről tájékoztat. Nézzük át ezeket is!

3. Nézzünk körül! Miután berendezkedtünk és még mielőtt belevetnénk magunkat a várva-várt hűs vízbe, tegyünk egy kört a szállodában és alaposan nézzünk körül, fedezzük fel! Így biztosan idejében felfedezzük a bowling pályát, fitnesztermet, játszószobát, klubhelyiséget, kozmetikai szalont, halpedikűrt, könyvtárat, minigolf pályát stb.

4. Figyeljük a táblákat! Minden szállodában van egy faliújság vagy elektronikus tábla, melyen a napi vagy heti programok, mozgásórák szerepelnek. Gyerekbarát szállodákban – mint például a Danubius Bubbles Clubokban - nemcsak a kiírás segít, de az olvasni még nem tudó kicsiknek a színes pólós animátorok szívesen elmondják, mikor hova érdemes menni, milyen sport-, kézműves- vagy egyéb foglalkozások várják őket, hol van a minidisco, a gyerekbüfé vagy a következő vetélkedő.

5. Olvassunk a liftben! Sok hotelben a liftben is kifüggesztik az extra programokat, mint például előadások, koncertek, zenés-táncos estek, borvacsorák stb.

6. Olvassunk az étteremben! No ne csak a napi ételajánlatot, hanem az az éttermi asztalokon elhelyezett napi információs szórólapot, amely az adott napra vonatkozó programokat, akciókat, időjárás előrejelzést tartalmazza!

7. Kérdezzük a GRO-t! Hogy mi fán terem a GRO? A Guest relations officer feladata a vendégekkel való kapcsolattartás, az ő tájékoztatásuk, segítésük. A szállodai hallban találjuk őt, általában egy íróasztal mögött ülve várja az érdeklődő vendégeket. Gyakran tőle lehet sportszereket, társasjátékokat is kölcsönözni valamint a szállodai programok mellett a szállodán kívüli programokról is rendelkezik információkkal.

8. Ha szeretnénk kimozdulni a szállodából a szállodai recepciókon mindig van ingyenes helyi térkép, amely segít a környék felfedezésében.

9. Előre is „felkészülhetünk a szállodából”, ha meglátogatjuk a weboldalát, ahol rengeteg hasznos információra bukkanhatunk!

A tájékozottság a szállodában tehát felértékelődik: a jól megérdemelt pihenést gazdagabb, tartalmasabb és emlékezetesebb programokkal színesíthetjük, hogy még évek múlva is megmaradjon az emlékeinkben! Maradandó élményekért keresse fel a www.danubiushotels.hu weboldalt! 

Kommentek