Simone Rocha és a H&M közös kollekciójukat egy virtuális eseménnyel ünnepli

Mind Simone Rocha, mind a H&M eltökélte, hogy fantáziadús, úttörő és művészi módon ünnepli meg a közös kollekciójukat, egyúttal figyelembe véve a közösségi távolságtartást és azt, hogy mindenki biztonságban legyen. Ezért a személyes globális rendezvényüket átültették a digitális világba: egy úttörő pop-up könyvvel, amely a kiterjesztett valóság (AR – augmented reality) élményét nyújta. Ez egy igazán izgalmas kísérlet lett, amely első ebben a formában – egy dinamikus módja annak, hogy művészetet, divatot és ikonikus figurákat vigyünk a vendégeink otthonába a technológián keresztül.

Ez a digitális élmény egy gyönyörű, limitált kiadású könyv formájában valósult meg (egy főhajtás Rocha művészekkel való közös munkája előtt), mely a brit festőművésszel, Faye Wei Wei-jel közösen készült, aki szerepel a Simone Rocha x H&M kampányban is. Öt Wei Wei festmény található a könyvben, melyek a hátteret szolgáltatják a kampány tehetséges karaktereinek, akik életre kelnek a lapokon egy QR kód segítségével, hogy bemutassák a Simone Rocha x H&M kollekciót a kiterjesztett valóság segítségével.
 
A szereplők (a könyvben 10,5 cm-es változatban) változatosak és gyönyörűek, akik mind rajonganak Rocha munkájáért. Ők Helena Bonham Carter, Barry Keoghan, Francesca Hayward, Kaia Gerber, Rowan Blanchard, Paloma Elsesser, Kelsey Lu, sisters Laila és Nadia Gohar, Omari Douglas, Djenaba, Jess Maybury, Nancy Andersen, Lily Ashley és Hugo Hamlet of Voo Le Voo, William De Val Darby, és Faye Wei Wei maga, aki saját festménye előtt kel életre a könyvben. Tehetséges színészek, táncosok, modellek és zenészek vesznek minket körül a kampányban, akik bemutatják nekünk ezt a szemet gyönyörködtető kollekciót, melyben Simone Rocha eddigi munkássága során először teljes gardróbot tervezett az egész családnak, női-, férfi- és gyerekruhákkal, valamint kiegészítőkkel.
 
A könyv egy főhajtás a Rocha névjegyeként is ismert képessége előtt, mellyel a művészetet és a festészetet is megjeleníti a munkájában, valamint a kollekció kampányának egy szélesebb témája előtt, amely az öröm, optimizmus és a közös pillantok élvezete. Ez egy igazán innovatív ünneplés lett – ahol egyszerre élvezhetjük a virtuális vendégeink társaságát, csodálhatjuk a gyönyörű ruhadarabokat és kiegészítőket a kollekcióból, mindezt az otthonunk biztonságában.
 


“Ez az év mindannyiunkat rákényszerített, hogy a dolgokat új perspektívából nézzük és új módokat találjunk a munkára és a közösségi időre. Boldog vagyok, hogy ilyen innovatív módon tudom ünnepeli a H&M-mel közös kollekciómat, a legjobb virtuális technológiával és ilyen tehetséges művészekkel, akiket egyenesen az emberek otthonába tudunk repíteni. Szerettem volna, ha ez a kollekció felkelti az emberekben a vágyat, hogy újra kiöltözzenek amikor a családdal, a barátokkal és a szeretteikkel találkoznak, és remélem, ez a digitális esemény is ezt tükrözi, a művészet, a szépség, az ünneplés és a boldogság pillanataival. “ – mondta Simone Rocha.
 
“Ez az egyik leginnovatívabb esemény, amit valaha a H&M-nél szerveztünk. Hatalmas izgalom a divatvilág első pop-up AR élményén dolgozni, nem beszélve a hihetetlenül tehetséges emberekről, akik a kampányban és az eseményen részt vesznek. A kollekció igazán életre kel a kiterjesztett valóság segítségével, és csodálatos látni, hogy Simone szenvedélyei és inspirációi – kezdve a művészettől, a családon és alkotáson át egészen a zenéig – mind egyesülnek ebben a hihetetlen projektben. Ez egy igazán új megközelítése a divathoz kapcsolódó eseményeknek, mint a partik vagy a kifutós bemutatók.” – mondta Ann-Sofie Johansson, a H&M vezető tervezője.
 

A Simone Rocha x H&M kollekció március 11-én debütál online, a hm.com oldalon.

Kommentek