A Ralph Lauren bemutatta 2017 őszi kollekcióját

A divatház New York-ban, Ralph Lauren saját Bedford-i garázsában mutatta be legújabb kollekcióját. A bemutatónak a világ egyik legértékesebbnek tartott autógyűjteménye szolgáltatott varázslatos hátteret. Ralph Lauren szenvedélyes autószeretete egy klasszikus és maradandó stílus által irányított világba invitálta a vendégeket.

„Az autóim mindig is egyfajta inspirációt jelentettek számomra. Egyszerűen mozgó művészetnek látom őket. A hölgyeknek szóló kollekcióm összekapcsolja ezeknek a kézzel készített járműveknek a sebességét és szépségét a ruhák modern, mégis időtlen szellemével. A kollekció high-tech minőségű bőrökből és magas fényű selymekből szabott formákra épít, melyek természetes szexualitása és eleganciája az autókon is megjelenik” – mondta Ralph Lauren.
 
 
Kiegészítve a modern, időtlen nő szellemét és az autógyűjtemény hangulatát, a férfi Purple Label is bemutatkozott a Bedford-i eseményen.
 
 
„A női kollekció és a férfiaknak szóló Blue Label tökéletes összhangban jelentek meg a garázs eredeti
környezetében. Ezzel a modern, de időtálló stílus alapvető kifejezését mutattuk meg” – mondta Ralph Lauren.
 
Az elmúlt két „runway to retail” kollekciók mintájára minden, a show-n bemutatott darab azonnal elérhetővé vált a ralphlauren.com oldalon, a kiemelet áruházakban illetve kiskereskedelmi partnereknél is. Sőt, néhány kiegészítő már a kifutóra lépése előtt megvásárolható volt, ezzel emelve a divatház által közvetített vásárlói élményt.
 
A RL közösségi média oldalain azok is részesülhettek a Bedford-i élményben, akik személyesen nem lehettek jelen a bemutatón. A show-t megelőző 24 órában a rajongók Instagram Sztorikban követhették a show előkészületeit.
 
A show után a vendégeket meghívták egy meghitt, ültetett vacsorára a garázsban. A vacsorán a Polo Bar által inspirált menüt szolgálták fel, ezzel egészítve ki a Ralph Lauren élményt.
 











Ralph Lauren-ről:
A Ralph Lauren Corporation (NYSE:RL) vezető szerepet tölt be az életstílussal kapcsolatos prémium termékek tervezése, és forgalmazása terén négy kategóriában: ruházat, otthoni kiegészítők, divatkellékek és illatszerek. Ralph Lauren hírneve és jellegzetes imázsa 50 éve folyamatosan fejlődik a nemzetközi piacon. A Vállalat márkanevei, melyek a Ralph Lauren Purple Label, Ralph Lauren Collection, DoubleRL, Polo Ralph Lauren, Polo Ralph Lauren Children's, Ralph Lauren Home, Lauren
Ralph Lauren, RLX, American Living, Chapsés Club Monaco márkaneveket foglalják magukban, a világ egyik legszélesebb körben ismert márka-családját alkotják.

Kommentek