Katy Perry és az ünnepi H&M

A H&M örömmel mutatja be Katy Perry-vel készített Holiday kampányának első képeit. Ezeken a képeken Katy a H&M Holiday kollekció darabjait viseli, amelyek egyidőben kerülnek bemutatásra a művésznő által a mozik, a TV és az internetes közönség számára készített látványos H&M Holiday reklámmal. A teljes hosszúságú reklám november 23-án debütál világszerte a hm.com/life honlapon.

 

A H&M Holiday 2015-ös reklámja az évszak ünneplése. Katy először egy tündérként jelenik meg, majd az életnagyságú mézeskalács-emberkétől kezdve a görkorcsolyákra szerelt, túlméretezett ajándékokon át az óriási játékmackókig hihetetlen karakterekkel találkozik. A folyamatosan változó, gyorsan pörgő történetet Katy minden jelenetben saját stílusával fűszerezi. A reklámfilm zenéje az „Every Day Is A Holiday”, melyet Katy kifejezetten a Holiday reklámhoz írt, és amelynek producere Duke Dumont volt.

- Nagyon ünnepi hangulatú volt ennek az óriási bábukkal teli világban játszódó reklámnak a készítése Jonas Akerlunddal, és azzal a sok mókás ruhadarabbal, melyek közül a személyes kedvencem az Elfie Selfie pulóver. A H&M-nek nagy szerepe volt a saját stílusom kialakulásában már 13 éves koromtól kezdve, amikor elkezdtem vegyíteni a divatos és megfizethető H&M darabokat a vintage ruhatárammal. Már alig várom, hogy mások is hozzáadhassanak egy kis csillogást a ruhatárukhoz ezzel a varázslatos ünnepi kollekcióval.– mondta Katy Perry. Katy a reklámban és az azt kísérő nyomtatott kampányban is a H&M Holiday kollekciójának termékeit viseli, amelyek az ünnepi ragyogást, a stílust és a vidámságot vegyítik. A kollekció olyan darabokat tartalmaz, mint a rúzsvörös ruhák, a nyitott ujjú szmoking és a flitteres piros masnikkal hímzett póló. A fekete miniszoknya fodrozásától kezdve a tökéletes karácsonyi pulóverig mindenhol fellelhetők a különleges részletek. A H&M Holiday kollekció november közepétől lesz kapható a világ H&M-üzleteiben.

[o5mDj-7]

Kattints a képre és nézd meg az ünnepi darabokat!

– Imádom, ahogy az idei Holiday kollekció ötvözi a stílust és a hagyományt – mondta Pernilla Wohlfahrt, a H&M vezető tervezője. – Legyen szó akár egy tökéletes ünneplő ruháról, a legjobb buli-felszerelésről, vagy a családdal és barátokkal való együttléthez illő, kényelmes és mókás pulcsiról: ezek a darabok színtiszta vidámságot hoznak!

Az idei szezonban a H&M speciálisan tervezett ajándékkártyákkal támogatja a mianmari gyermeket. A H&M Conscious Foundation minden megvásárolt kártya árának 5%-át ajánlja fel az UNICEF számára. Az UNICEF ezt az összeget a Mianmarban élő, védtelen gyermekek minőségi oktatásához fogja felhasználni ott, ahol sürgős szükség van az alapvető oktatáshoz való hozzájutás fejlesztésére. Az ajándékkampányon keresztül az UNICEF és a H&M Conscious Foundation több mint 350 000 gyermek minőségi általános és középiskolai oktatáshoz való hozzájuttatását tűzte ki célul a mianmari Rakhine államban. Az ajándékkártyák december 31--ig lesznek kaphatók világszerte a H&M-üzletekben.

Kommentek