Divattervező a rasszizmus ellen

Az Alma Vetlényi márka „Egyenlő Színek” címmel indított kampányt az antirasszista világnap alkalmából.

Vetényi Alma új kollekciójának központi gondolatát a színek, a színek harmóniája, együtthatása, egyenrangúsága adja. A ruhák színe kapcsán pedig egy fontos és aktuális kérdésre: a rasszizmusra és az ellene való fellépésre is felhívja a figyelmet.
 
Világszerte március 21-én tartották a faji megkülönböztetés elleni küzdelem nemzetközi napját, aminek időpontját az ENSZ 1966. október 26-án jelölt ki először. Az antirasszista világnapon a különféle emberjogi szervezetek mindenütt megemlékezésekkel, demonstrációkkal fejezték ki a faji megkülönböztetés, a kirekesztés és elnyomás elleni tiltakozásukat.
 


„Én a ruháimmal, pontosabban a ruháim színvilágával tüntetek a rasszizmus ellen – mondta Vetlényi Alma. – Számomra mindegyik szín egyformán értékes és fontos, miként az emberek között sem tehetünk különbséget a bőrszínük alapján.”
 


Az Alma Vetlényi márka a kezdetek óta bátran tematizál valódi, égető problémákat; nem csupán a fenntartható divat, a gyártás és fogyasztás ökológiai vonatkozásai, de súlyos társadalmi kérdések is foglalkoztatják. Kollekciójával, személyes hitvallásával ezekre próbálja felhívni mások figyelmét.
 
Az antirasszista világnap alkalmából készített „Egyenlő Színek” [Equal Colors] kampánya a White Rabbit Budapest munkája. A kampánnyal sajtóhirdetés, beltéri poszter és közösségi médiás megjelenések formájában találkozhat a divat világára nyitott, és a társadalmi problémákra érzékeny célközönség.
 

Kommentek