II. Womanity Fesztivál

A tavalyi nagy sikerre való tekintettel a Womanity Magazin 2016. május 15-én több mint 3500 m²-en mutatja be a leginkább kipróbálásra ajánlott 120 női-családi márkát Budapesten a Millenáris Park â??Bâ? épületében. Az egyedülálló fesztivál a Womanity Media & Events kiemelkedő eseménye, melyen a médiadíjas koncepció szerint a magazinoldalon bemutatott termékek, szolgáltatások és témák â??életre kelnekâ?.

 

A WOMANITY Fesztivál a nőket ünnepeli. Elkötelezett célja, hogy inspirálja, felvidítsa, megerősítse a nőket. A fesztivál „A Magazin Életre Kel!” koncepciónak megfelelően, rengeteg női és családi érdeklődésre számot tartó lehetőséget kínál. Az esemény célja, hogy szektoronként a leginkább kipróbálásra ajánlott márkákat mutassa meg a közönségnek és segítsen eligazodni a szolgáltatás- és termékáradatban. A fesztivál szerethetőségét és színvonalát bizonyítja, hogy számos elismert és példaértékű sportoló, kutató, író, médiaszemélyiség adta nevét a programhoz.

A fesztivál partnere a Richter Gedeon Nyrt. „Richter a Nőkért” programja, amely évek óta szívügyének tekinti a nők segítését. Igyekeznek a legtöbb nő számára valami igazán fontosat nyújtani: önbecsülést, saját maguk, nőiségük értékelését, valamint a különlegesség elismerését minden életkorban.

Az esemény háziasszonya Jaksity Kata műsorvezető, aki háromgyermekes családanyaként rendszeresen blogol, és időről-időre kiáll egyes nőjogi kérdések mellett. 

A fesztivál programjainak fókuszában természetesen a nő áll. Jelen lesz 120 ajánlott márka az ország minden részéről kedvezményekkel, interaktív standokkal, business teremmel, amelyek mellett a legújabb trendek és még több díjmentes szolgáltatás várja az érdeklődőket 4000 m²-en. A képzések, workshopok, mini kurzusok során, különféle területeken gazdagodhatnak új ismeretekkel a résztvevők. Üzleti kapcsolatépítésre is van lehetőség a rapid business szolgáltatáson keresztül.

A gyermekkel érkezőket egy interaktív baba-mama szobában várják, ahol kicsiket és nagyokat is érdekes programokkal várják. A férfiak kényelmét pedig egy „férfimegőrző” szolgálja. Az első 1500 látogató egy Welcome csomagot kap ajándékba.

A fesztivál színpadán:

Pálfi Éva, Végvári Tibor, Sterczer Hilda, Juhász Anna, Vass Virág, Tonk Emil, Vámos Miklós, Dr. Kádár Annamária, Bán Teodóra, Kriston Andrea, Katus Attila

Kerekasztal beszélgetéseink során olyan témákat vitatnak meg meghívottaink, amelyek a 21. században gyakori beszédtémák a nők és a társadalom körében. Az egyik résztvevői olyan anyák, akik a gyermeknevelés mellett a karrierjükről sem feledkeztek meg és a család mellett a munkájukban is kiteljesednek. S mégis hogyan egyeztethető össze a kettő? Erről mesélnek vendégeink: Dr. Dobó Ágnes, az IgazAnya blog írója, Lipcsei Betta, műsorvezető, Marton Adrienn privátséf és ételstylist, valamint Heitner Orsolya műsorvezető.

Másik kerekasztal-témánk a „sikeres nő” fogalmát járja körbe, ahol magas beosztásban, komoly felelősség mellett dolgozó hölgyek mesélnek a sikerükhöz vezető útjukról, az ezzel járó pozitív és negatív hatásokról. Vendégeink: Niszkács Anna a Gerbeaud Gasztronómia Kft. értékesítési és marketing igazgatója, Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon Nyrt. kormányzati kapcsolatok és PR vezetője, Kiss Katalin a Kérastase (CZ/HU/SK) márkaigazgatója illetve Pödör Krisztina, Pödör Kft. ügyvezetője.

Richter a Nőkért” a Womanity Fesztiválon

A Richter Gedeon Nyrt. a nőgyógyászatban meghatározó cégként kiemelt figyelmet fordít olyan programok támogatására, melyek értékesek a nők számára. Magyarországi központú multinacionális cégként kivételes rálátása van a magyar nők helyzetére abból adódóan, hogy korszerű nőgyógyászati készítmények fejlesztésével és forgalmazásával a nők egészségéről gondoskodik a tinédzser kortól kezdve egészen a változó korig. Ez a gondoskodás azonban felelősségvállalással is jár. A Társaság feladatának tekinti, hogy a nők lelki, társadalmi jólétéért is tegyen társadalmi szerepvállalása részeként. Ezért hívta életre a Richter a Nőkért Programot. A nők egészségének védelme, magának az alapító-névadó Richter Gedeonnak is személyes szívügye volt.

"A Richter a Nőkért Programunkkal igyekszünk a legtöbb nő számára valami igazán fontosat nyújtani: önbecsülést, saját magunk, nőiségünk értékelését, a különlegesség elismerését minden életkorban. Hisszük, hogy a pozitív értékek képviselete mellett a közösségteremtő klubokkal, a nők számára fontos témákban folytatott párbeszéddel, vagy a Richter Aranyanyu díjazottjain keresztül inspiráló példák bemutatásával értéket teremtünk, és reméljük, hogy mindezek egy lépéssel közelebb visznek minket a nők testi-lelki, és társadalmi jólétének megteremtéséhez és fenntartásához."

Beke Zsuzsa – kormányzati kapcsolatok és PR vezető – Richter Gedeon Nyrt.

A Richter a Nőkért egyik fontos eleme, a „Nőnek lenni jó” program azt a tényt állítja a középpontba, miszerint a nők minden életkorban, minden életszakaszban boldognak érezhetik magukat – akár egy kedves, apró gesztus, nekik kijáró megkülönböztetett figyelem okán, akár az életük egy-egy markáns, a nőiséghez kötődő pillanatának megélésekor.

Richter Aranyanyu Díj

Elismerés nőknek, akik „csak” teszik a dolgukat, de munkájuk nélkül megállna a világ.

A Richter a Nőkért Program részeként, a 2011-ben alapított Richter Aranyanyu Díj Magyarországon egyedülálló kezdeményezés. A több mint egymillió forint összdíjazású, kifejezetten nőknek szóló elismerést a Richter Gedeon Nyrt. és a Rácz Zsuzsa író hívta életre.

A díj célja a nők társadalmi megbecsülésének és önbecsülésének növelése. A díjat olyan nőknek ítélik oda, akik klasszikus, női segítő szakmákban dolgoznak, és munkájuk nélkülözhetetlen, mégis csekély anyagi és erkölcsi elismerésben van részük. Aranyanyukat négy kategóriában – pedagógus, orvosnő, egészségügyi és szociális szakdolgozó – a nagyközönség ajánlhat, a díjazottakról szakmai zsűri és közönségszavazás dönt. A jelöléseket 2016. június 5-ig várják az alábbi honlapon: http://aranyanyu.hu/dij

Kommentek